Nieuwe merkenstructuur vanaf maart 2019

De ASH groep heet vanaf nu Aebi Schmidt Group

In de afgelopen jaren hebben we ons ontwikkeld tot een toonaangevende leverancier van intelligente machines, systemen en diensten. Zowel voor gladheidsbestrijding, straatreiniging als het onderhouden van veeleisende terreinen. Wij verzorgen betrouwbare aftersales en streven ernaar om optimale toekomstbestendige oplossingen te bieden. Oplossingen die op de behoeften van onze klanten gebaseerd zijn. Wij zijn trots op de unieke combinatie van onze jarenlange ervaring, sterke merken en drive tot innovatie, waardoor ons organisatie gegroeid is. Wij beseffen ons dat de verschillende verschijningsvorm van onze merken soms voor onduidelijkheid kunnen zorgen.

 

Een groep is sterker dan het individu

Samenwerking staat centraal in ons denken en handelen: “een groep is sterker dan het individu”. Dat willen wij in de toekomst nog sterker tot uitdrukking laten komen, zowel intern als extern. En in plaats van de onpersoonlijke afkorting ASH, noemen we ons nu wat we al geruime tijd voelen: Aebi Schmidt en de Aebi Schmidt Group!

 

Aebi Schmidt Group

 

Onze grote en sterkste productmerken blijven onder de paraplu van de Aebi Schmidt Group. Ze zijn en blijven een essentieel onderdeel van het assortiment van onze organisatie. De vertrouwde en populaire producten van onze lokale merken blijven we natuurlijk aanbieden. Voor de duidelijkheid op het gebied van merkbeheer gaan we ze echter integreren in één van de zes productmerken. Dit heeft invloed op de merknamen Tellefsdal, Broddway, Beilhack, MFH en DMI. Een aantal van deze merken zullen worden gebruikt in de productnaam.

 

Aebi - A brand of Aebi Schmidt MB - A brand of Aebi Schmidt Swenson - A brand of Aebi Schmidt
Schmidt - A brand of Aebi Schmidt Nido - A brand of Aebi Schmidt Meyer - A brand of Aebi Schmidt

 

Klaar voor de toekomst

In de loop van de jaren zijn onze merklogo's en de bijbehorende symboliek enigszins verouderd. Met onze nieuwe merkpresentatie krijgen al onze logo's een make-over. Dit geeft de logo’s een nieuwe moderne uitstraling die klaar is voor de toekomst. Het maakt absoluut duidelijk dat de individuele productmerken bij elkaar horen en onderdeel zijn van dezelfde organisatie Het nieuwe symbool voor het logo van onze Groep en de merken, staat onder andere voor beweging en evenwicht. Deze dynamiek zult u opmerken in de toekomstige communicatie en is natuurlijk ook van toepassing op onze dienstverlening.

 

Wat verandert er voor onze klanten en partners?

In onze waarden en onze prestaties verandert er niets. Ook onze organisatiestructuur en uw contactpersonen blijven hetzelfde. Langetermijndenken, verantwoord handelen, maatschappelijk verantwoord ondernemen, productverantwoordelijkheid en zorgvuldig omgaan met grondstoffen zijn en blijven stevig verankerd in onze strategie. Met de nieuwe merkstructuur en visuele taal van onze merken willen we deze waarden in de toekomst nog beter ondersteunen!